سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

خرید گلدان آکواریوم سون گرین

    نظر

نگهداری انواع گیاه و آبزیان به صورت همزمان در یک جا

قیمت : 49000 تومان

 

 

 

گلدان آکواریومی از سری لوازم تزئینی لوکس و مدرن است که امکان نگهداری انواع گیاه و آبزیان را به صورت همزمان در یک جا فراهم می کند.

3121 نفر از بیماران مبتلا در وضعیت شدید

    نظر

آمار کرونا 5 اردیبهشت 99 سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به بهبودی و ترخیص 66 هزار و 596 بیمار کووید 19در کشور از شناسایی 1168 بیمار جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر جهانپور درباره آخرین آمارهای کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز پنجم اردیبهشت و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1168 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 88 هزار و 194 نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 93 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 5574 نفر رسید.

جهانپور این را هم گفت: خوشبختانه تا کنون 66 هزار و 596 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت:‌ 3121 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و در عین حال تا کنون 399 هزار و 927 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: امروز موارد شناسایی شده سرپایی بیشتر از موارد بستری تشخیص داده شده است. به این ترتیب موارد ابتلای جدید شناسایی شده، حال عمومی بهتری داشته اند.
وی تاکید کرد: اگرچه در حال حاضر هیچ استانی در وضعیت قرمز این بیماری نیست، اما هشدارها باقی است، وضعیت به هیچ عنوان عادی نیست و فاصله گذاری اجتماعی حتما باید از سوی مردم رعایت شود.
منبع : خبرگزاری ایسنا
لینک منبع


آمار کرونا 12 فروردین

    نظر

 

3111 بیمار جدید 

 

همچنین بخوانید :

 

 به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال هاست برای تیم ملی برزیل بازی می کند ولی هنوز نتوانسته در این تیم به یک رهبر تمام عیار تبدیل شود. او حتی برای مدتی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست ولی فشار انتقادها از او به قدری بالا رفت که بازوبند را پس داد.

 

 

 


دلیل غیبت روز صفر در اختتامیه جشنواره فجر

    نظر

دلیل غیبت روز صفر در اختتامیه جشنواره فجر

جشنواره فجر 98 برترین ها : در حالی که غیبت عوامل «روز صفر» در مراسم اختتامیه جشنواره فجر و دریافت نکردن هیچکدام از سیمرغ‌های این فیلم جنجال‌ساز شده، عوامل «روز صفر» در بیانیه‌ای علت تصمیم‌شان را اعلام کردند. 


دریافت نکردن هیچکدام از سیمرغها

    نظر

برترین ها : در حالی که غیبت عوامل «روز صفر» در مراسم اختتامیه جشنواره فجر و دریافت نکردن هیچکدام از سیمرغ‌های این فیلم جنجال‌ساز شده، عوامل «روز صفر» در بیانیه‌ای علت تصمیم‌شان را اعلام کردند. در این بیانیه آمده:خواستیم در کنارِ مدیران‌فرهنگی قرار نگیریم که اصرار بر جاانداختنِ مسیری دارند که شایسته‌ی سینمای ایران نیست. مسیری که پر از باج‌دهی و تکریم کسانی‌ست که با پنجه کشیدن به صورت سینما باعث منفور شدن همکاران سینمایی، نزد مردم می‌شوند.

 

با سپاس از داوران و احترام به انتخاب‌هایشان و با آگاهی از برنده شدن در 5 رشته ترجیح دادیم در مراسمِ اختتامیه شرکت نکنیم تا برای آیندگان جوابی داشته باشیم که ما شریکِ این بی‌فرهنگی‌ها و ترویجِ رویه‌هایِ غلط نیستیم. سینما و مردم، تحریم شدنی نیستند.

 دلیل غیبت روز صفر در اختتامیه جشنواره فجر  

منبع : سینما دیلی


نیمکت مورد توجه الدحیل پرسپولیس

    نظر

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف الدحیل خواهد رفت که سیستم این تیم نسبت به بازی دربی تغییراتی خواهد داشت‌. مهم‌ترین تغییر، استفاده از سیستم 451 به جای 442 است که یک مهاجم را از ترکیب پرسپولیس خارج کرده و به صف هافبک‌ها یک بازیکن اضافه می‌کند.

  ادامه مطلب...

پیشنهاد تعجب بر انگیز حسن نوروزی

    نظر

حسن نوروزی  سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد: مردانی که از توانایی مالی لازم برای اداره زندگی برخوردار نیستند، ازدواج نکنند تا برای دستگاه قضایی بحران ایجاد نکنند.

توصیه ضدازدواجیِ یک نماینده به مردان کم‌پول

 

بی پول ها ازدواج نکنند  ،  ،